Lunch...

Idag hade vi tjej lunch på herrgården i Sågmyra..
Det var ullis i fiket på jobbet som tyckte att vi skulle träffas och det är alltid så trevligt.
Malin &milo
Åsa & lykke & mathilde
Nina
jag och Svea
Jag åt barnmat :) pannkaka super gott dom andra åt fick & kött..
En alltid lika uppskattat och dyr vända in på calemero han vi oxå med innan jag skulle hämta Tyra och ha utveckligssamtal.
Det vart en dress och mössa till Svea... Tyra fick inget då hon fyller år snart... Torsdag.......
Jag har verkligen blivit frälst i villervalla...

Svea i sitt Villervalla påslakan sätt till vagga/vagn..



Jag och Svea I villervalla kläderna från jobbet.
klicka på länken Familjebutiken och kolla på den underbara butiken som vi har i Sågmyra :)
Mycket reklam,men det är den värd.... :D

Tyras utvecklingssamtal gick jätte bra hon är en bestämd liten tjej som kan prata inför alla.
Alltså hon är en modig tjej,inte som mamma var när hon var liten.
eller jag var blyg när jag började skolan om jag minns rätt...

Jag får en obehaglig känsla i kroppen varje gång jag ska ha  utveckligssamtal
 fattar inte är rädd att få skäll tror jag :)
Men nu är det över....

Idag skulle vi baka bullar och göra det sista baket innan kalaset men det vart inte riktigt som planerat... hmmmm det får bli imorgon och på torsdag tror jag...

Då min dator har bestämt sig på riktigt denna gång att inte ta emot flera kort så kan jag ej lägga in så därför snor jag från andras sidor kort på mina barn och mig själv...  hoppas det är ok?!

Nu ska jag diska och röja lite innan Anders kommer hem och jag ska åka in och sola, Själv!!!!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha ja helt ok, du knäpper ju inga kort heller ;-)

2009-05-12 @ 19:24:05
URL: http://esteline.blogg.se/
Postat av: Domesticka

Hej Michaela! Nu har jag fört över 130:- till Johanna som skulle sätta över dem till Dig! Tack så mycket och ha det fint... Kram/Anna

2009-05-12 @ 22:48:46
URL: http://domesticka.blogg.se/
Postat av: michaela

johanna: jo då visst knäpper jag , men jag kan ju akdrig visa mina kort :(

Anna: det var så lite så. vi gjorde båda en bra affär :D

2009-05-13 @ 09:54:18
URL: http://michaelaloow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0