Mammaträff...

I måndags hade vi en mamma träff på Lager med alla hemmafruar :)
Det var en jätte trevlig förmiddag med mycket fika och lek mellan barnen.
Sen tog vi en tripp till calemero (älsklings butik) vart lite smått inhandlat ett påslakan sätt från villervalla till vagnen.
Det finns SÅ mycket jag vill ha där ifrån,...hmmm
Fyller man år snart?



   








Korten är stulna från
www.esteline.blogg.se
www.mjolkossans.blogg.se
då min dator vägrar ta emot mina kort.
Jag är inte snygg på korten men det bjuder jag på....

Igår var jag bara hemma och gjorde inte mycket, Tyra var på dagis så det var lungt här hemma...Plockade ur Tyras garderob ska rensa sen ska jag fixa till Sveas oxå,har dock ingen bra ide ännu så jag måste fundera...

Imorgon blir det borlänge med Maria.
Ska till barnenshus för att se om jag kan få en ny trehjuling till Tyra, den hon fick i 2 årspresent har tappat ALL färg inte fint...

Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Milla

fina!!

2009-05-08 @ 14:09:13
URL: http://mirrka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0