Nattliga äventyr...

Igår var ju som sagt Anders ute med jobbet å åkte flotte..
Jag  försökte få tag på honom under kvällen , hans telefon hade lagt av som vanigt ;)
Jag ville veta omjag skulle hämta honom eller om jag fick gå och sova men inget svar så då vart det sängen.
Efter en timma i sängen så bankade det på dörren gick ner för att se att han står där,gick upp igen då jag var så trött och jag sov nästan, men jag hörde honom hålla på nera. efter en stund märker jag att Obbe ligger och piper vid dörren går ner för att se vart Anders tog vägen BORTA!
Hmmm går ut med hundarna, träffar på grannen frågar om han är där...nej...vart har han tagit vägen
Ska jag leta eller sova..... sova men när jag kommer in får jag ändå lite panik vad kan han vara..
sätter Svea i stolen in i bilen och åker till flotten, där möts jag av hans bil och en stängd flotte åker till pavan och ser att hans cykel står där...ja just ja man kan ju även cyckla... Går in och ser att han är där berättar att jag vart lite orolig,han hade bara varit hem för att hämta öl, men nu vet jag att han är ok, in i bilen igen och åker hem för att sova...
Det var lite skrämande faktiskt....

Vel i sängen lyckas jag somna om men då ringer sos...hmmmm varför då?
Jag står kvar på listan som skulle ändras i januari....är jag förvånad....nej
Säger att jag inte har något med det där att göra mera så dom får ringa vidare......
Ja nu var det bara att försöka somna om...inte lätt.....

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hjälp vilken natt. Är kanske lite trött idag ?

2009-05-21 @ 20:48:38
Postat av: roppert

Sågmyra by night... :-D

2009-05-21 @ 23:12:26
Postat av: Anonym

Det ligger en otroligt söt dagis flicka på en blogg jag jag sett ;) Kram P

2009-05-22 @ 22:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0