Presenter....

Ja då var denna dag över... phuuuu
Jag har varit igång sen kl halv tio ungefär, bakat fixat och donat.
Kl tre kom camilla och Paula och hällsade på dom hade med sig ett fång ballonger och två superdräkter till Tyra....



Efter deras besök så han jag dammsuga innan Farmor och farfar kom och strax efter det kom Maria, Lars,
 Kerstin och per.
Vi åt tårta och lekte med Tyra.
Svea hon har varit vaken sedan 12.00 somnade vid 20.30 i marias famn.
Vad fick hon då:
En sparkcykel
kläder
pengar till studsmatta....
Nu sover båda tjejerna och jag kollar på tv...







Så här glad är man när man äntligen ska få sova ;)

Imorgon är det möte sen måste jag handla för att kunna fortsätta baka inför söndagen..
GOD NATT!!!

( tack Maria för korten ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0