Sjuka....

Jaha då var vi där igen.
Nu har det släppt för oss alla tror jag.
Min hals är svullen som ja jag vet inte vad men jag kan inte svälja, näsan är täppt och att hosta gör jätte ont.
Tyra´s näsa riner och hon hostar och har feber.
Svea hostar och snorar.
Just nu är det bara Anders som inte är förkyld,men han mår dåligt istället hela dagarna.
Tyra somnade vid halv sju igår och sov ända till 09:15...det var en trött tjej....
Nu ligger hon i soffan och kollar på tv, Själv skulle jag behöva åka till bjursås för att posta ett paket, så det är att släppa med alla barn in i bilen och åka.

Idag är det även sommaravslutning på dagis, jag hopas att tyra måt lite bättre i kväll för vi ska ditt.. Det brukar ju alltid vara så fint väder dessa gånger men inte idag, det är ju storm ute...

Host host

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0