Solning...

Ja igår efter att jag hade lagt Tyra åkte jag in till city för att få sola :D
Först var jag upp till city gross och handlade lite sen bar det av till solstudion, det var SÅÅÅÅ skönt och färg får man på en gång.
Nu syns det inte så jätte mycket,men om man ser "linjerna" då har jag färg... Så det blir ialf 2-3 gånger till innan solen hinner komma och man kan vara ute och sola..
Köpte en jätte fin kläning i går från Ellos så då måste jag ha lite färg. Tänkte ha den till sommarens alla evenemang, hoppas bara att det är fin på,
Det blir många dop och fester (1 som jag vet) så då gäller det ha en super fin kläning :)

Idag blir det kalas hos älskade Malin som fyller 30år. GRATTIS VÄNNEN!!!!!!!!!
Sen ska vi hem och baka, måste verkligen göra det idag.

Imorgon är det afrodans ska bli jätte roligt att testa...
NU ska jag ducha och sen är det nästan dags att hämta Tyra på dagis och sen hälsa på Malin....

Grattis ännu en gång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0