Sov...

Gick upp tidigt i morrse, kl 06.00 för att vara exakt,
kände mig riktigt pigg tills jag gick ner för trappen och hade gett hundarna mat då kom det,
kände mig svimfärdig ont i magen och trött.
Gick ut med hundarna och hämtade tidningen sen vart det soffan som gällde.
Nu har vi alla sovit en stund, Svea bevid mig och Tyra på mina ben och jag mår lite bättre idag.
Så nu ska jag gå ut och klippa gräset igen så att det blir jämt..
Hade funderingar på att åka till orsa idag så att Anders kolegor fick se Svea,
 men jag vet inte det verkar inte vara intressant, så vi blir hemma.
 

Svea ligger just nu på golvet isitt gym och pratar för fullt med en av figurerna,
Tyra springer runt naken och äter äpple.

Nu ska jag betala räkningar så att jag blir fattig igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0