Sova över...

Idag är det dags.
Tyra och Emilia ska sova över hos farmor och farfar själva.
Tyra har gjort det förrut men inte Emilia... Förutom när mamma och pappa varit med så klart.
Jag skjutsade Tyra till dagis idag och sen åkte jag och Svea ner på stan där vi mötte up Åsa och Lykke. Vi hade en jätte myssig dag på stan med lite shopping och mat.
Efter det hämtade jag Tyra och sen åte vi hem och och packade, satt oss ibilen som tog oss till västberg. där väntade en glad Emilia på att Tyra skulle kliva ur bilen. Det började nästan på en gång att bråka men det är så det ska vara.
Jag gav Svea mat och sen åkte vi hem.
Köpte med mig lite mat hem och nu ska jag bara ligga i soffan och ta det lungt.
Anders är ute på flotten i detta underbara vädret ;) med jobbet så jag och Svea är helt själva....SÅ SKÖNT!!!!!
 I morgon hoppas jag på att jag ska hinna klippa gräset om vädret nu tillåter det vill säga.
Var även in på Calemero idag och köpte byxor till svea,kollade även på en present till Estelle som blir 3 år idag.. Grattis tjejen...
Pratade lite med Magnus och petra alltid lika trevligt....
Nu ska jag röja lite och sedan slappa framför tv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0