Valborg....

Dagen igår började med att jag och tyra gick ut för att börja ta bort några av alla lövhögar som jag har kratat ihop. Sen gick vi in och började baka lite till kvällen. sen gjorde jag en aioli och då vart det ägg vita över så då slog jag till med att göra maränger som jag toppade med chilichoklad....
Sen kom A hem och vi gick ut och jag tog högarna med grenar och gick ner till brasan med dom, efter en stund tog A och Tyra över. Så nu finns det inte en hög kvar...
Jag rensade även jordgubbslandet.
kom in vid sex tiden och då hoppade jag in och duchade sen kom magnus och lotte.
vi pillade räkor och drack skumpa ( jag free vin)
Sen tog vi Lottes rabarber paj med glass och marängerna.. GOTT!!!

Tog oss ner till Gopen och kollade på brasan, Tyra träffade på Ida som tog med henne runt bland alla barnen.
När mörkret kom så gick vi hem och la Tyra som sonmande som en stock.
Svea hon sov sig igenom alla smällare
Det var en trevlig kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0