Volym....

Alla kosmestika företag som jobbar med shampo och balsam mm verkar tro att alla människor vill ha volym på sitt hår.. ja INTE jag jag har volym så det räcker.
Men för några år sedan kom en serie som hette poker, ja den lovade att man sulle få rakt hår  lättare vid användning av plattång...nja inte så mycket som var sant....
Sen tog det några år innan dove kom med ett liknade shampo men där frätte vi sönder håret. jag unde dra och dra när jag duchade och händerna var fulla i hår....
Har även testat ett svindyrt shampo utan resultat...
Nu har nivea gjort en serie och dom har då sattsat på att göra håret rakt upp till 48 timmar utan att använda plattång bara blåsa......Och tro mig det fungerar på mitt hår ialf.... Jag är jätte nöjd, fast jag använder plattång ändå men man behöver inte jobba lika mycket....

Tack för att ni äntligen tänker på oss som INTE vill ha volym utan rakt hår....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0