freaky friday......

Ja det kan man ju säga =)
Börjad edagen med en promenad med Malin.
Vi hade bestämmt att vi skulle träffas i korsningen, hur smart var det då? hmm inte så smart då vi båda var osäker på vilken korsning vi menade =D så starkas malin gick först till den första sen ner till stora vägen, tänkte att hon skulle möta mig så hon gick hem till mig, jag inte hemma, gick tillbaka ser min hjulspår ( ibland är det bra med vagn) upp för den drygaste baken hem till sig hämtar telefonen som hon lämnade hemma, ringer och vi möts upp=)

Jag går till korsningen som jag tor och skickar ett sms går upp till malin men ser att hon inte är hemma, går till dagis, och precis när jag kommer ur sikte så måste malin ha kommit bakom mig... =D
men sen hittar vi varandra i STORA sågmyra och går en sväng.. alltid lika trevlig att träffa dig Malin. nu ska vi få till en lekdate oxå..
Så jag bjuder på fika nästa vecka... säg en dag som passar... åsa du är oxå välkommen. =)
Johanna du kanske oxå vill vara med... vi kan göra en lekdate med alla mammaor =) eller vad säger ni?

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Absolut, bara det passar!?

2009-11-06 @ 10:47:24
URL: http://esteline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0