Helgen......

Ja hur har denna helg sett ut då?
I fredags jobbade jag ju som sagt och även lördag kväll på Galaxen i borlänge. det gick jätte brao ch var roligt..
fick mycket beröm =)
Men lördagen började med att vi var i Rättvik och lekte lite med Emilia och Elton går alldeles för långt mellan gångerna tyvärr... Men sen begav vi oss av hem för att vi skulle fixa snaden till badstranden, men det fixade kararna i huserna runt om... 2 timmar tog det att få ner 18ton sand,, men bra blir det...
På lördag kväll hade barnen mys med pappa 2:a kvällen i rad....
popcorn och godis stod på menyn..men även detta:

 

 

Pappa skulle vara Pumpa men tyvärr finns inga bildbevis på det så tyvär =(


I lördags kväll var jag ju som sagt på Galaxen där det var hela huset gungar jätte mycket folk typ 1500 så det var trångt att plocka men det gick... slutade kl 03.30 hemma kl 04.30 i sängen vid 05.00 och barnen vaknade kl 07.00 =)
Anders hade åkte till skogen för att jaga, men dagen gick bra ändå.. lite dåligt humör men det är ju inte så konstigt
( så förlåt till dom som mötte mig).
Vi började dagen med gympa sen åkte vi till mama och bengt på middag sen hem och intog soffan...

 





Idag ringde telen och det var Frida som undrade om jag ville titta förbi på fika som vart frukost... en trevlig fm...

Nu är båda tjejerna hemma en ligger och sover

Och dena andra äter lättare lunch

 

 

tack för tipset Frida...

Nu ska vi bara ta det lungt en stund innan vi drar ner på stan för att dansa..
Ska även kolla på något svart med en lila detalj =D






Kommentarer
Postat av: Frida

världens bästa matplats för en liten tjej som vill ha tv-dinner :)



Har för övrigt fixat barnvakt, så nu ska jag också hitta nåt svart och lila :)

2009-11-02 @ 17:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0