Julmarknad....

ja idag var det dags för årets första julmarknad... det gick av stapel i sågmyra kyrka...
det fanns lite smått å gott, men men.. jag gjorde ialf en beställning på lite kakor till tyra som hon ska få ha å leka med..
Så jag ska köpa ett kakfatt sen och lägga på alla bakelser och slå in... hihihi

Men vi börjad dagen med att promeners till rosa och frida för att hämta upp dom,men dom ville inte gå så dom tog Tyrai bilen, jag fortsatte att gå till kyrkan och mötte upp dom, när det var dags att gå hem så fick Tyra följa med dom hem, så jag och svea fick gå hem själva, Svea hon somnade vid strax innan tio och sover ännu....
Så nu funderar jag på om jag ska gå och hämta henne, sen till godisbritta för att sedan gå hem eller ta bilen????
Obbe behöver ju oxå ut och gå lite.... hmm ja jag får fundera en stund till.. först måste ju svea vakna och få lunch i sig innan jag gör något mera..

Ikväll blir det lungt.. ska bara myssa hemma och städa lite.. måste rensa och plocka in all tvätt... fy vilken tråkigt måste. men som sagt det är ett måste...

Imorgon är det sista Knytte för detta år oxå... undra hur kallt det kommer bli? på med vinterkläderna kanske.

jajaja allt löser sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0