Maelak.....

... ja så heter tydligen ja enligt Tyra...
Och hon är duktig på att verkligen få fram elak... hmmm tyder hon på på något eller?

Har nyss hämtat Tyra på dagis, dom hade varit och kollat in den nya dagiset.... Jag vill oxå flytta på våran avdelning NU!!!
Jag hoppas att det sker snart ialf..
Både för barnen skull och för personalen.

Idag ska jag fixa vinerdäcken på Bilen. så nu kan jag köra utan att känna mig osäker =)
hahahah
Nej men man vill ha det säkert då barnen sitter i..

Men sen började det faktiskt snöa nu... ååå härligt och snart får man börja pynta oxå.... JIPPI!!!!!!

ska beställa julkorten idag oxå.... så jag har dom hemma, hittade en super erbjudande och även på kalendrar så jag slog till det var typ GRATIS!!!! eller ja det var GRATIS =)

Nej nu ska jag ner i källaren och fixa tvätten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0