Malva.....

I natt hade jag svårt att somna, jag kunde inte riktigt slappna av, jag tror det beror på att jag låg på Anders sida då Tyra låg på min..
När telefonen ringde kl 01 ca så trodde jag först att jag försovit mig fast inte till vad, men så var det inte det var Frida som ringde.Abulansen var på väg för att hämta Henne och Malva. Malva kund etydligen inte andas normalt, så hon frågade om det var så om det vart aktuellt att åka till akuten om Rosa fick komma... Självklat.

Kl gick och jag skickade iväg ett sms och frågade hur det gick, inget svar så jag tänkte att bra då är det ok.. då sover dom... men en stund senare så ringde hon... Nu kommer vi... Ja kastar på mig kläderna ut till vägen för att möta ambulansen och tar Rosa... In med henne Flyttar Tyra lägger ner Rosa och pratar lite med henne....
får henne att somna,menj agh ör hur hon gråter ibland... sen kommer Tyra in och vill sova... så jag lägger mig emellan dom och då somnar Rosa riktigt...
Väker dom vid 08 för då måste dom få frukost.. vi ska ju till knytte... Rosa skulle vara med men Frida hade skickat ett sms att hon hade fått skjuts hem och ville ha hem Rosa... så vi skjutsar hem henne och sen vidare till knytte..

Nu var det okey med malva det vissade sig vara falsk krup... tack gode gud...... Uch jag kan tänka mig Frida i natt ( vet själv då vi åkte in med Svea) men starkas robban som bara fick ett samtal och får informationen... han är i tyskland på Turné men miss li.... Men som sagt nu gick allt bra....

Älskade lilla Malva... Du får inte skrämas så...

 

 

Och ni två är oxå helt otroliga =)

men att stressa iväg med 2 3:åringar + en bebis var inte det lättaste... hahahah

först gjorde jag klar Tyra ut med henne sen Rosa ut med henne sen Svea sist jag ..... hhahahah men det gick...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0