Ny rutin!!

ja imorgon är det dags nu är jag trött på att läggningen med Tyra tar 3 timmar minst...
imorgon går vi upp halvsju då borde hon somna tidigt och utan problem.. Hoppas jag.
Ikväll så har hon typ möblerat om hela sitt rum, jag hörde hur hon höll på men jag tänkte att hon fick hålla på men efter 1 timme å efter ca 4 gå i trappen så vart jag "hård" men efter ytterligare 1 timme så gav jag upp och la henne i våran säng, så nu tror jag att hon sover.

 

3 underbara barn som är redo för sängen 1 saknas, men hon kommer snart att vara med att busa ;)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Frida

jättefina bilder :) Sveas skratt är ju helt fantastiskt!



Ang. Tyra, har ni provat att hon får lyssna på saga på cd? Rosa gör det varje kväll nu, funkar jättebra! Men jag har ju lite lättare att se till att hon håller sig i sängen förstås, eftersom vi är på samma våning...

2009-11-04 @ 21:53:37
Postat av: michaela

Frida: Hon lyssnar på minst 2 sagoskivor sen 1 musik cd ( natt) så det hjälper inte heller tyvärr =(

2009-11-04 @ 21:57:58
URL: http://michaelaloow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0