Party....

Nu på kvällen har jag varit hos Sandra på hemma party med intredning.
Jag trodde inte det skulle vara något för mig men ack så fel jag hade, det fanns massa fint. men tyvärr fick jag säga nej till något shoppande idag. tyvärr.
Men jag hoppas jag kan beställa senare, jag hittade en taklampa som jag skulle vilja ha i vardagsrummet sen...

Men det var jätte trevligt att få träffa Sandra och prata lite, så nu ska vi försöka ses i helgen och prata lite mera....

Annars idag har vi varit på prommenad sen åkte jag och flickorna till bg för att handla lite, var även in på barnenshus och tittade lite julklappar så nu har jag sett ut det mesta till alla små =)

hem fixa middag och diska... nu soffan snart sänegn =)

imorgon ska jag få sällskap av malin trevligt

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0