Pizza....

Ikväll var frida här med Rosa och Malva..
Flickorna lekte bra och hade röj här hemma =)

 

Här spelar dom gittar och sjunger i " mikrofonen"

 

Vi beställde pizza i Bjursås som jag åkte och hämtade, medans dom andra fick stanna hemma.... Efter maten var det dags för lek igen.... Malva fick kolla på tv mednas vi åt men dom stora tjejerna var som förtrollade, båda satt i köksoffan och bara stirrade in i tv.... jag och frida bara skrattade åt dom....

Tyra ville göra sig fin för Rosa idag, och letade fram ALLA sina halsband och även sin alldeles för liten kläning...

Men hon var ju så fin.....

 

 

 

 

Svea var glad hela kvällen hon satt mest på golvet och lekte... I går ställde hon sig på ena knät, men när jag sa bravo då satt hon sig ner och sen tittade hon på mig och gör inte om dte igen =(  det kommer vel....

Flickorna han plocka ner rummet båda 1 och 2 gånger under kvällen. Så i morgon blir det att städa Tyra´s rum igen =) men det är bra att dom leker och ha roligt....

Flickorna spran runt runt runt ( jag vill nog behålla vägen mellan kök å vardagsrum) =D

Och emellan åt så tog dom lite popcorn...

 

 

 

 

 

 

I morgon blir det upp tidigt för att gå och hämta flickorna ekholm så vi kan gå på julmarknad i kyrkan...

Tack för i kväll underbara vän..... snart igen....

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0