Problem.....

Ja det är det mist sagt..... Jag vet inte vad jag ska ha på mig =) hahhaha
Jag satt en kod men nu hittar jag inget som jag känner wow för.... har en bild i mitt huvud men är osäker.... måste ner på stan en dag och prova prova prova.......

Igår satt vi och planerade lite mat.... det kommer bli super... vi kommer ju ha en kock som gör maten... kan det bli fel då??


Svea mitt hjärta sitter på golvet mad ALLA leksaker runt sig.... hon är så sött.... snoret rinner men hon är lika glad för det..

(värre än detta) =)


Tyra hon är på dagis och när hon kommer hem ska vi göra pepparkakor mums...

Mormors Pepparkakor


Får även se om vi får besök idag av Malin och Åsa =) om dom hinner se inbjudan.... hahhaha

Nu ska jag leka lite... ha det

Kommentarer
Postat av: Frida

själv har jag outfiten klar, inhandlade accessoaren idag! :)

2009-11-10 @ 17:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0