Tänder...

Igår när jag var hos Frida så frågade hon och Svea hade fått tänder, nej sa jag. Jag brukar känna varje dag om det är på G men ikke, så stoppar jag in fingret i munnen för att kolla och där var det, En liten liten liten tand som är på väg upp, men kännde bara spetsen men ändå. snacka om att dom kan komma snabbt =)

Igår var vi in på dans och sen upp på city för att handla lite. och det är tur att man har en liten som kan äta kall mat, för Svea fick äta en burk i bilen ;)
När Tyra var lite gick det bra ibland med kall välling, det hjälper till så mycket när tiden rinner iväg.. =)

Idag kom även dagiskorten....
Petra och Magnus är så duktiga,
Men jag tycker inte om Tyras min på kortet,men jag vänjer mig vel =)
hon ser ju ut så på alla kort nu för tiden =D
så nu är alla julklappar till farmor,farfar och mormor och morfar bengt klara skönt... eller ja nästan ska bara fixa en sak till =)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Förlåt att jag inte svarade på FB, men jag hade lite problem med en person, berättar sen. Äntligen fick jag ge igen heheheheh

2009-11-03 @ 11:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0