är man igång igen?

okey nu var det ett BRA tag sedan jag var ute och röde på mig och jag har märkt det på mig oxå... fy... men jag har inte haft lust ork eller motevation till det heller.'men igår tog vi en runda hela familjen och idag efter dagis lämningen så tog jag ut lilla vagnen och gick,det är ju så skönt.....

ikväll åker vi till stugan och stannar över helgen, ska bli skönt faktiskt.... imorgon lördag ska vi på kfäftskiva ute i skogen.. jag ska även inviga mina nya byxor... så nu komme jag se ut som alla andra och inte en stadsbrud :)

nej nu blir det intag av frukost för att sedan göra lite styrka och förbereda lunchen... maten ska hellst stå på bordet när tyra kommer hem, för då slipper vi bråka......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0