besviken...

Är tillbaka över helgen ialf. :)
Gud det är jobbigt att vara utan dator ialf på kvällarna då man gärna vill läsa bloggar mm, men det går bra ändå..

Jag hoppas att jag får en ny när jag fyller 25 i okt ;)

Måste bara berätta att det finns 2 tjejer som har kommit in i mitt liv den senaste tiden och jag är SÅ glad över att ni finns.
Frida och Mathilda.
Mathilda vad skulle jag göra utan dina ord, vi pratar just nu inte varje dag men jag vet att du finns där och tycker om mig för mig och jag älskar dig för det vad skulle jag göra utan dig?
har blivit sviken av så många genom tiden och är så rädd att bli det igen, saknar någon att prata med umgås med men så kom ni.... Puss på er :)
Även Maria som jag umgicks med jämt som liten träffar jag både 1 och 7 dagar i veckan :D älskar dig oxå.


Tyra skulle sova hos farmor i tisdag men jagh ar forstfarande inte fått hem henne.....hmmm hon älskar verkligen sin farmor och farfar.

tack  för att ni finns

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack själv underbara du ! Love You =) Puss och kram

2009-09-04 @ 23:13:01
URL: http://mariahedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0