dator...

Jag kan nog inte säga hur tacksam jag är till robban som låter mig låna en dator så att jag kan bli människa igen .... hahh
nej men det känns skönt att kunna följa alla bloggar och vänner som man inte träffar så ofta.

Ja jag vet jag har fått mycket gjort hemma,men kansk ehar lärt mig något oxå....

idag har vi varit till bvc för vägning och intag av 2 sprutor på lilla Svea.... hon skrek och tyckte inte om läkaren,
men hon hade gått i vikt 6390 kg....

vi hade fam ekholm på fika idag och som alltid är det lika trevligt att träffa dom.
Rosa och Tyra är roliga ena stunden kompisar med i andra bråka om en putte sak men att sedan bli vänner igen... ja men dom är ju bara 3 så vad kan man vänta sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0