Helgen....

Ifredags åkte vi upp till stugan för ha en helg för mys :)
vi åkte först till västberg och farmor och farfar för att fixa lite med bilen, fick middag och efter en stund tog jag flickorna med mig för att åka upp och börja elda.
sen var det bara att lägga baren och jag och Anders spelade lite spel.
Lördagen började tidigt då A gick ut fö att jaga sen hem lite frukost och sen iväg för att fixa älgpass.
Vi passade på att åka till Vikarbyn för att handla lite,
Vel hemmai stugan igen fixade jag lunch och sen iordning maten vi skulle ha med oss till kvällsenskräftskiva. A kommer hem och hoppas in i bastun och gör sig klar.
packar vagnen och går upp till stugan, Svea ville inte vara med så hon skrek direkt när vi kom in så vid kl sex då somnar hon och bestämmer sig för att hon ska sova för natten, hon sov sig igenom hela festen, Tyra var med en stund sen körde jag upp bilen så fick hon sitta där och kolla på film tills hon somnade, så då vart vi plötsligt barnfris :)
Vi bestämde oss för att det fick bli en tidig kväll så vi gick hem och stoppade om barnen, Tyra sov men Svea ville nu vara vaken så efter MYCKET den natten så fick jag sova en timme ialf... Ja jag var inte helt nykter heller så söndagen var inte så rolig.

På söndag då så packade vi ihop sen tog vi en tur ut i skogen för att plocka svamp, sen till västberg igen och fixa bilen.

Våran lilla prinssesa Vart även 6 månader igår..... nedrar vad tiden går snabbt,, uch man blir lite rädd faktiskt.....

Snart ska Tyra till dagis och jag ska ta en promis..
Ha en bra dag.




Då svea 4 månader


Kommentarer
Postat av: Malin P

meen Grattis till lille Svea!! är hon redan 6 månader!!!!??!! när folk frågar hur gamal Milo är säger jag 6 månader, men han blir ju för sjutton 7 månader!! aaaaaa vart tar tiden väääägen!

bra med er annars?? var ett tag sedan!

Kraam

2009-09-14 @ 09:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0