Hemma.....

Nu är min trotsiga tjej hemma igen. Å jag ska vara ärlig jag har INTE saknat hennes humör.......
Jag hoppas hon kan ge  sig snart med det,för det tar på krafterna..

Men hon är hemma och det är skönt.
Ikväll blir det mys.
God mat och popcorn. kanske ska ta en tur till Godisbrita för att köpa lördags godis men vi får se...( till Tyra)

Svea fick sin första flaska med välling idag, ingen hit då den kom upp lika snabbt i bilen på väg hem :(

idag börjar jag även med min nya kost.
Jag har klarat mig idag, inget godis och till lunch åt jag stekt ägg och korv potatisen hoppade jag. och sen blir det en lång promis och sen i kväll om jag inte har besök blir den att fixa källaren och ta mig en springtur på crossen...

det ska bort minst 10kg från denna kropp och gärna så fort som möjligt. har gjort den en gång tidigare så det borde gå även denna gång... Hoppas hoppas hoppas....

Nu blir det att sätta sig i soffan och mysa lite med Tyra sen fix fix fix...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0