oj......

Dagen började segt,men efter lunchen så tog jag mig ut för att börja klippa gräset.
När jag har gjort den ena delen så gick jag över på trädgårdslandet ( jag skäms hur dålig jag har varit på att tagit hand om det iår) men nu syns det inte.. =)
Tänkte att det skulle gå snabbt och det gjord edet vel oxo om jag inte hade gått upp till bron och börjat kratta där för då gick jag lös på allt så nu har jag gjort en liten sak där hihi jag tyckte det vart bra, kunde blivit snyggare men det duger...
Krattade upp löverna från träden som INTE står på våran tomt  sen gick vi ner till lekstugan för att röja upp där, kollade kl och såg att det är ju nästan dags för middag, in och ska snart börja med det.
Så jag hoppas jag kan få klippa klart efter middagen.

Igår var vi på Calemero för att ta kort på Svea, Linda tog kort och hon var jätte duktig...
Sen i morgon så ska robert komma och ta kort på Tyra, kanske ska ta något syskonkort oxå som man kan ha i julklapp,

ska även göra en kalender i år med alla barnen i till farmor och farfar sen en till mormor och morfar.

Ja Julen börjar ju närma sig och jag har faktiskt redan köpt den första julklappen... oj vad jag var tidig i år..
Nej nu lär jag sätta igång med middagen som idag blir blodbudding med lingonsylt.....

Ha en bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0