ojojoj

oj vad det var länge sedan jag uppdaterade..... FÖRLÅT!!!

Ja vad har hänt inte mycket men samtidigt mycket...

Ja i lördags var vi på fest, Anders morbror fyllde 40 år, det var en trevlig tillställning, Vi hade skaffat barnvakt och det gick jätte bra, jag lämnade dom vid 18 tiden och halv åtta fick jag ett sms att dom sov så sött så, skönt, Så mathilda och Markus fick en kväll för sig själva..... Behövligt <3

Annars har det varit lungt,
Jag har dock tagit tag i mitt och börjat träna är stolt över att jag gör det oxå och inte bara skiter idet 
(jag känner ju mig själv faktiskt)
Går 1 1/2 timme varje dag + 30 min på crossen, på onsdag har jag brytt dag och då ökar vi crossen..
om jag lyckas hålla detta hoppas jag på att mina extra kilon har försvunnit innan jul......

Det häner mycket hos Svea oxå.... Hon sittter själv och tar flaskan själv, fast hon tappar den men hon försöker ial =)
Tyra hon börjar lugna ner sig..... SÅ skönt..

Igår var det gympa igen och vi hade Ida med oss och TYRA hade jätte roligt. Hon s även sitt namn i ringen utan att jag behövde säga det =)
Sen idag är det dans och nästa söndag blir det knytte.....

Nej nu ska göra klart för att hämta Tyra.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0