skamen ger sig....

Ja jah försöker och försöker men maten för svea har inte varit en dans på rosor...
Jag ger henne mat varje lunch, middag och sen gröt till frukost och kvällsmat, men hon vill INTE ha...
igår köpte jag en lasagne från 6 månader, lite störra bitar och den bara spotade hon ut det var mer mat runt henne än i henne... men idag så lyckades jag få i henne mer än vad som hamnade utanför :)
uch jag hatar tiden då man ska lära dom att tycka om mat.... det blir så kladdigt...

Försökte även ge henne välling men ikke...
blandade ersättning och välling men ingen höjdare, jag vill inte köpa en till kartong med ersättnig då dom är så dyra men oxå för att hon är så hungrig hela tiden och det betyder ju att hon inte blir mätt på en flaska, hon tar ca 3 i timmen, så det är bara att kämpa vidare....

gympan gick jätte bra idag, det tog en stund men sen kunde tyra släpa min arm. hon som slltid har varit oblyg för nästan allt har nu blivit helt tvärtom, lite jobbigt faktsikt.

jaja nu måste jag börja städa och plocka in tvätten för att tvätta om den :(

puss

Kommentarer
Postat av: Kristin

det är ingen tröst jag vet men Iris helammade till 8 mån. Ingenting tyckte hon om att äta... Man kan blir ganska frustrerad! Sen från en dag till den andra vägade hon amma o levde på havregrynsgröt i en månad! Dom är roliga! /kram

2009-09-07 @ 09:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0