torka golvet....

Idag har jag haft en städ dag.
Riktigt skönt faktiskt. tagit bort sommar saker i hallen och pysslat.
Jag torkade golvet nere och när jag stod och diskade toh Tyra tag i moppen och skulleh jälpa mig, jag lät henne hålla på, jag hör henne säga tack mamma tack mamma, efter sen stund går jag för att kolla vad hon gör och vad får jag se... jo hela vardagsrumsgolvet och hallen är blöta... det är så mycket vatten på dom så jag vet inte riktigt hur jag ska få upp det.
Hon har sett hur jag har gjort men missat ett steg, hon har doppat moppen i hinken men inte vridit ur den utan lagt den på golvet och skurat. Det var fullt med lödder på golverna... Ja jag kkunde ju inget annat än skratta åt henne, hon ksulle ju bara hjälpa mig...

älskade vän.

ikävll kommer även A hem :)

Nej god natt...

Kommentarer
Postat av: Mariehem

Kul att du hittat min blogg :)

2009-09-17 @ 00:01:24
URL: http://mariehem.blogg.se/
Postat av: Sigge

hahaha vilken sötnos!

2009-09-18 @ 16:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0