Egen!

Ja jag har börjat tagit mig tid å energi till mig SJÄLV!

Idag var jag och solduchade och sen shoppade jag lite  =)
Byxor å linne,tröja.
har även beställt en jacka till hösten ( hoppas den är lika fin på mig oxå) Men allt klär vel en skönhet ;)

 

Har en hel del tankar dessa dagar... jag hoppas att det kan få ett slut i morgon eller inom en snar framtid..

 

Ikväll är vi själva i Orsa, Anders är i sågmyra och ska hämta saker sen till stugan å lämna samt sova kvar.. Imorgon bitti åker vi till Sågmyra och tar det sista ( kanske) sen blir det tillbaka och fixa sig inför Joonas bartömning...

På söndag är det fix å mix med hotellet det ska skuras mm... vi ska sjunga å ha roligt + att jag äntligen ska få träffa Camilla.... som jag längtar... <3

 

Nej nu ska nog jag ta flickorna å gå och käka mat.... Lyxa lite =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0