Framme

Jaha då var denna helg över och man har nu blivit Orsabo... Jag vet inte riktigt hur det känns mer än att jag har mycket att fixa i lägenheten.... Kartonger ÖVERALLT!!!!!

Måste ge ett STORT tack till alla dom som hjälpte till och ett ännu större till Magnus och Lotte som följde med från Sågmyra till orsa för att lyfta upp sakerna till lägenheten....

ILördags var jag på Anna´s Rosa glam fest vilket var super trevligt, jag ,johanna, matte & markus gick även ut för att dansa lite....
På en timme så han vi ramla och bränna mitt hår.... hmmm lite för mycket att dricka kanske.. hahhah men roligt var det. träffade mycket gamla kompisar och nya..

I söndags var det ju då dags att samla alla och flytta. allt gick smidigt.....

Så idag blir det dagis träff sen tänkte jag fixa köket och sen blir det nog att åka och bada.... Köpa färg måla tjejenas rum.... Sova!!! =)

ska bli bättre på att blogga igen så ni inte glömmer oss =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0