Livet!!

Ja mycket händer i ens liv HELA tiden.

Vad händer i mitt då =) förutom allt packande som jag ända har lagt av med tills nästa vecka så är det ganska mycket.
jag jobbar mina sista kvällar denna vecka på scandic vilken känns jätte skönt...

I går åkte jag till Orsa för att vara med på den sista Yran. Vilket var jätte lungt.. Stod i baren en stund men hppade av när det vart lite lugnare igen så att jag kunde gå runt å titta in lite =)

Efter att vi hade städat klart allt så skulle vi ta lite dricka för att avsluta yrona.. hmmmm vilket resulterar i huvudvärk i dag =)

Det var 1 shot å 2 drinkar + lite smak av alla andra... ajajajajaj

INTE BRA. =)
Så nu ska vi bara vänta en stund så att jag vågar sätta mig i bilen å köra till jobbet......


Allt är inte toppen men det kommer bli.... vi jobbar oss fram i rätt riktning =)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Klart det kommer bli toppen med din energi och kämparglöd !!!

Du sliter på som ett djur och kommer att få tillbaka allt en vacker dag/ KRAM

2010-08-05 @ 20:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0