Mycket....

JA det är mycket att göra..

igår var jag i Sågmyra för att åka på tippen 3 gånger samt att måla klart i köket och städa... Kl vart halv tio innan jag lämnade huset.

Men nu är det verkstaden kvar + lite i tvättstugan å stora frysen... men huset i sig är klart ( några lister ska upp OK!)

Vart även bjuden på middag hos Frida och Robban vilket var super mysigt. Malin hjälpte mig att städa och det var Guld värt annars hade jag nog inte kommit hem än....

den första veckan i Orsa har varit tuff mycket kännslor och mycket smärta, läkarbesök, inskolning, städa, lära mm har inte haft ork för något vilket har varit jobbigt. Men jag hoppas det blir bättre och att jag kan få ett svar redan idag på behandling...

Nu är flickorna på dagis och ajg ska måla deras väg så att vi kan flytta in i lägenheten snart. se om det känns bättre då och mera "hemma"

försöker ladda över kort från mobilen men den vill inte =( måste nog rensa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0