??!!

Idag har varit en ganska konstig dag.
Eller rättare sagt flera dagar har varit konstiga.
Jag har funderat på vad minen kan betyda och idag fick jag mitt svar =(



Jag och flickorna har varit på möte med hårteamet på fm och på em drog vi oss tillm ora för att byta mina "Täckbyxor" till ett par täckbyxor =)
Passae även på att kolla in en sväng på Hm där Tyra hittade en Guldkläning med Kitty på. Storlek 86 =) men hon kan ha den fast inte som kläning med en liten längre tröja.

Det känns som att det börja lösa sig med personal mm nu är det bara Barnvakten kvar som måste fixas...!!!!!

Jag kommer oxå att se över den LILLA personal jag har och införskaffa nu, pålitlig och vilig peronal!!!
Det är mitt jobb löfte inför det nya året,
Inga stöddiga svar, inget lovade men sen ikke, inget ska kolla men sen dra iväg!!!!!!!!!!!!
jag blir galen. Vill man jobba hos oss får man faktiskt vissa det oxå. Hård? ja kanske men detta är vårat hotell och vi ska leva på det!!!

Just nu sitter jag och väntar in mina 70 smörgås buffé gäster. Jag hoppas jag har fått iordning allt och att det kommer gå bra för Anders är uppe med flickorna...
Ja det blir super... Hoppas allt räcker ???? nej nu får jag sluta et blir som det blir..
Måste dra Nu kommer dom...aaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0