Nya vänner =)

Ja jag ska erkänna att när jag flyttade hit var jag inte sugen på att lära känna nytt folk.
Men nu har jag träffat en hel del sköna tjejer =)
Idag var jag ut i spåren med en av dom Anna ( hon äger hårteamet som jag och tyra klipper oss hos)
Hon hjälpte mig med lite tankar så det skulle gå lite lättare och det är jag tacksam för, jag undrar hur det annars skulle gått =)
1 vurpa blev det men det bjuder jag på, det var ju faktiskt efter den LÅÅÅNGA baken ner och då det blev plant =) jajajja




Svea är sjuk så hon klänger och sver hela dagarna starkas liten.
Jag hoppas att hon är piggare i morgon för då ska jag nämligen till mora och handla lite ska även byta ett par täkbyxor som jag köpte igår,men som var skalbyxor.. det var kallt i dom =(

så en tur till mora blir det =)

När jag var in i måndag införskaffade jag mig även skidbyxor,jacka och väst
Så nu ser jag ut som en riktig skidåkare  hahhahahaha

nej nu måste jag jobba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0