Söndag

Ja idag är det 4 advent... Vart har tiden tagit vägen
På fredag är det julafton och min julkänsla har forstfarande inte kommit jag känner mig bara irriterad.

Idag var planen konståkning, sågmyra lite shopping och sen hem. men ikke sa nikke.
Det blir städa konståkning städa, tvätta, göra dryckes beställning sen sova.
Synd att vi inte kommer till sågmyra, ville så gärna besöka calemero och hämta skåpet..
+ hällsa på lite folk. men men....

Funderar på att dra i väg till mora ändå en sväng idag, tänkte göra det i morgon utan barn ( men jag vet att dom kommer följa ändå) så det spelar ingen roll.

Ja vi får se hur denna dag slutar..

Kommentarer
Postat av: Frida

Sågmyra senare i veckan kanske?

2010-12-19 @ 20:52:57
URL: http://axivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0