Svamel

Många reaktioner, jag förstod det, men jag kan lova inget har hänt nu!

Idag blir det en städ dag till tusen.
Måste få det fint innan jul och hälst innan i morgon,
Då blir det en tur till sågmyra och hämta mormors linne skåp som är kvar i huset!

Sen blir det lite shopping =)

Har några få julklappar kvar.
Men det känns så konstigt i år då det är så lite julklappar i mina gömmor, så kväll måste allt fram och slås in så jag har koll på allt, man vill ju inte glöma någon...

Just nu sitter jag i receptionen och inväntar att mina 2 gäster ska äta klart och åka hem så jag kan gå upp och börja så jag blir klar någon gång.

Tänkte även ta mig ut på en promenad.

Igår gick vi till bwlingen och det känndes bra ( utom när jag sprang)
så nu ska vi väl försöka få igång kroppen igen.

Zumban och pilatesen tar viefter nyår ingen mening att börja nu.

Men vågen går stadigt neråt vilket känns super.
Hade ett mål på  70 till jul och det har jag tagit.
64 nu =)
Undra hur det skulle vara om jag slutade äta så mycket godis och fick igång träningen igen :)
ja det får vi snart se...

Nu kör vi 4 dagar till med lunch sen så är det lite lediga dagar som väntar med firande mm.

Kommer även ha lite frukost och visst gå upp super tidigt men men
det kostar att ta in folk så det är bara att infina sig..

Börjar trivas bättre och bättre här faktiskt =)

Nej nu vart det en massa svamel om ALLT!!!

ha en bra dga.. ska göra en massa uppdateringar när jag kommer upp =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0