Tomeland & midvinterblot

JA förra veckan var jag Anders och Christer, ida på tomteland för att se deras julshow. Midvinterblot....

Det var så fint att gå upp till tomtens verkstad i mörkret.
Stugorna lysste, och stämninger var på topp =)
Dom öppnade grinden kl 19.00 så att alla skulle gå samlat upp till festligheterna =)

 

Ja självklart var vi tyvngna och leka lite på vägen upp =)

 

 

Tomtens verkstad =)

 

 

Vårat trevliga sällskap.

Inte för att christer ser ut som att han njuter ;)

 

 

 

 

 

Här dör min kamera =(

Så restan av kvällen fick det bi mobilen.

Men vi hade en super trevlig kväll och dansade på stolen =)

Ja jag var tyvungen att stå på en stol så jag såg showen =(

Men tack Christer och Ida för en trevlig kväll.

Snart igen kanske??




Kommentarer
Postat av: roppert

Hmm... jag kanske ska stanna i Kalmar ändå... ;)

2010-12-05 @ 12:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0