3 dec

Japp så var det den 3 dec och snart är julen här på riktigt.
Har inte haft någon julkännsla iår =( men gjorde ett försök i går och köpte julstjärnor och placerade i restaurangen.
Men vet inte om det vart så mycket bättre..

Mamma har hjälpt mig uppe ilägenheten och fått upp julgardinerna, så till helgen ska vel lite tomtar fram, men jag känner inte julen ändå.
Hoppas det blir bättre snart.
I lördags fick jag dock en liten snabb känning och då var jag in på maxi i mora och skulle handla där spelades det julmusik och alla vra så glada men när jag gick ut så stannade julen kvar....

 




Kommentarer
Postat av: roppert

Det är nog för att tomten är kvar i Kalmar...

2010-12-03 @ 17:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0