Mormor...

Älskade Älskade mormor..

På fredag så är det dags då ska vi begrava våran kära mormor.

Min mormor har varit som en extra mamm för mig under min uppväxt.
Vi bodde bredvid varandra och vi år alltid mat hos henne.
Alla mina kompisar var alltid välkomna till henne och vi var alltid där.
Mormor stod oftas på min sida vilket var superbra =) men hon visste även att om även en oskyldig liten flicka ;) kunde göra bus... hahha

jag har SÅ många minnen av henne och jag kommer alltid att ha dessa minnen kvar.
Jag kan inte säga vad mitt första minne är av mormor eftersom att jag har varit där sen jag föddes.
Men jag vet att hon har en stor plats i mitt hjärta.

Hon hade humor ända in till slutet fast att hon mådde som hon gjorde,
Hon hittade alltid något att skratta till/om.


Att ha förlorat henne gör ont och jag var inte där på slutet och det gör mig så ledsen. jag ställde inte upp för henne så som hon ställde upp för mig.
jag vet att hon förstod mig och hon sa ofta det oxå men det känns ändå skit.

Älskade mormor jag hoppas du har det bra och att du håller ett öga på denna familj och även dina barn.

Jag hoppas att du har fått träffat Din son och att ni tar hand om varandra.


 

Jag och mormor på Svea´s dop Juli 2009....

 

R.I.P

23-01-2010




Kommentarer
Postat av: Pia

Det var fint skrivet om din mormor...beklagar sorgen..:(

2010-02-18 @ 17:43:37
Postat av: Anonym

Hoppas att du tog dig igenom dagen. Nu är du väl tömd på energi och kraft, men mormor ser på dig och ler. Var rädd om dig.Kram Petra

2010-02-19 @ 22:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0