helgen....

Ja idag börjar ju helgen och kunde den börja bättre?

Maria har fått komma hem med lille William =)
Och alla tre mår bara bra..
Jag kan se dom bara lyssa av lycka =)
Grattis igen älskade vän...

Imorgon så ska vi åka till Aqua Nova för att bada lite det ska bli skönt och trevlig sen blir det nog att försöka vara ute lite och leka om tempraturen tillåter det vill säga.
Vill/ kan inte vara ute när det är så kallt med barnen dom fryser ju sönder, ialf Svea som inte rör sig och INTE vill sitta stilla i vagen där det är varmt...

Tyra har fastnat för att sitta och spela på datorn, vill inte att hon ska göra det men hon tycker det är så roligt så hon får spela en stund varje dag.
playhouse har lite olika lära spel så det är ju bra =)

På söndag är det dags för gympan igen och efter det är det julgransplundring i Sågmyra och i år ska jag få gå =) förra året jobbade jag så då fick Anders gå.....

Imorse försökte vi ta sovmorgon till tio idetta hus då elpriset låg på 10 kr kilowatten och vi inte ville betala det så hur gick det?
hmm inte så bra men till nio ial sen var det två barn som var ganska trötta på att sitta och leka i våran säng =D
Men vi klarade oss med att använda elen bra jobbat...
Så håll koll den brukar ligga runt 1.60 ca våran ialf och idag mella 07-10 låg den på 10kr!!!! fatta skillnaden..

Hahahhaaha...

Ja nu ska jag snart åka till frida och lämna datorn så vill ni mig något så är det mobilen =)

hahhahaha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0