Lördagkväll...

Gårdagens spenderades hos våra grannar där vi vart bjudna på kyckling och potatis halvor, super gott..
Svea hon han lägga sig innan det var dags att gå över, så det vart bara jag och Tyra.

Dom hade även bjudit ditt några vänner som hade barn + att Ian´s 3 stora pojkar var där.
Tyra vart som vanligt blyg och hängde mest och pep vid mig.
Men efter en stund började hon leka glatt med tjeje Molly som är 11 år och lite senare på kvällen så gick det även bra att leka med pojkarna som hon är så rädd för.. Men det gick ju jätte bra.

Svea hon sov hela kvällen =)  När kl började närma sig elva så var det dags för Tyra att gå hem och lägga sig, Lite sent men men..
Vel hemma somnade hon på 2 röda och jag gick över till Malin igen.
EFter en stund hör jag hur hon hostar och sen ropar på mig ( babyalarmet) Så jag svara henne att jag kommer, men så blir hon tyst igen, jaha somnade hon om?
Men jag går hem ända för att kolla och när jag öppnar hennes dörr möts jag av en stark doft..

Hon har spytt ner sig + att hon har somnat om och rullat runt... trevligt... Så upp med henne, hon galskriker och vill sova hon har INTE spytt, In i duchen tvätta håret försöker få bort allt som har fastnat i håret, Tyra hon skriker ännu..
När vi är klara i duchen lindar jag in henne i 2 handukar och lägger henne i våran säng så jag kan göra iordning hennes säng igen, hämtar en sovande Tyra och lyfter över henne. Går ner och sköljer upp alla lakan, Då kommer Anders! hahhah Tack..

Idag är det lungt och jag tror det var en mix av lite för mycket godis, lek och lite mat som utlöste allt....

Idag blir det nog en inne dag tror jag... Elda lite kanske och Fixa i ordning lite här hemma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0