Maria...

Ja igår var det Falun som gällde och Maria.
Halv tolv kom vi till slätta och började med att ge Svea lite mat.
Sen soretarde vi en massa ........ och på började dagens jobb =)

Efter det begav vi oss till mc- donalds för att äta lite mat, Maria var sp sugen på big mac, och som att hon ska ha bebis när som helst så fick hon bestämma =) jag var duktig och tog en sallad...

Sen åkte vi tillbaka hem till henne och hon gick igenom lite kläder jag hade tagit med... Kom på att jag har mera på vinden, jaja vi hinner =)

 

Svea äter lunch...

 

När vi kom hem efter en heldag i Slätta var det dags att fixa middag och sen bara slappa..

Tack för igår Maria och jag hoppas du känner av lite mera idag...

 

 


Kommentarer
Postat av: Frida

jahaja, så du åker hem till folk och sorterar? här finns både tvätt och annat som väntar på just sortering så du kan komma närhelst du känner att du har en minut över!



Kram!

2010-01-05 @ 20:23:23
Postat av: michaela

Ja just då ALLT för att få ut bebisen som kom i dag =)

2010-01-05 @ 20:37:32
URL: http://michaelaloow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0