Nyårsafton 2009!!!

Har lagt in bilder nu =)


Ja då har detta år passerat.
Nu är då min teori om att lägga allt gammalt bakom mig och bara se framåt aktuellt.
Det är skit svårt men jag ska göra mitt bästa..

Gårdagen spenderade vi hemma bara familjen det var konstigt med skönt.

 

Vå åt 3 rätters middag ocg drack " champang" och vin..

Förrätten var lax i olika alternativ

Varmrätt: Orre med hasselbaks potatis och kantarell sås.

dessert: Frozen chesscake

mumms

 

Anders och Tyra startade vårat firande med att skjuta av lite raketer

 

Efter maten och lite tv tittande så var det dags för barnen att sova,

Sen spelad ejag och anders lite playstation hahha jag suger verkligen man jag gör mitt bästa... eller inte =)

 

Men vi hade en jätte trevlig kväll!!

Gott Nytt ÅR!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

Anders förbereder tolvslaget

 

 

 

 

 

 

 

 

Årets nyårskort till våra vänner!!!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka söta små sessor du har Michaela !!! Gott nytt år ännu en gång !!!

2010-01-01 @ 20:23:18
Postat av: Åsa

Skrev nog inte att det var från mig det första inlägget.

2010-01-01 @ 20:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0