Onsdag...

Ja onsdagen var söndag och det är likamed att Anders valde att vara hemma med oss..

Så vi funderade vad vi skulle göra och det vart att åka in till Falun och leka med Rasmus, Lukas, Carro och Mike..
Vi blev bjudna på lunch och fika...
Vi hade en jätte trevlig fm/em.. Tack...
På vägen hem så åkte vi förbi jysk och köpte tyg för att göra ett fint skynke till dörren, det vart super bra....

När vi kom hem så gjorde vi i ordning middag, lammfärs biffar, klyftpotatis och beasås......

Sen kom Mamma för att passa barnen medans jag och Anders åkte in till Falun igen för att gå och se Avatar...
Ja jag tyckte inte filmen var den bästa i handling men helt klart värd att se.
Men alla filmer slutar ju lika, så man visste ju vad som skulle hända.
Men vi hade en super trevlig kväll och det var mysigt tat få göra något själva....

När vi kom hem så hade mamma gjort klart tygget och det hägde framför dörren, så bra =) TACK!!!
Så idag ska jag göra tyget till garderoben så blir det lika =)

Nej nu ska jag börja dagen...

Jo jag kommer försvinna från bloggen nu...... ska lämna tillbaka låne datorn nu till Frida och sen får vi se när jag köper en ny...
Ha det så bra alla trogna läsare... i be back =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0