Pulka

Ja idag gör vi iordning en termos med varm choklad och sen tar vi sprakarna till baken bredvid oss och åker lite pulka...
Anders är ute i skogen och kommer hem en snabbis för att äta sen åker han och jobbar samma visa i morgon så nu är det min tur att mysa med tjejorna =)

Ha en bra dag. kommer sen med bilder =)

Jaha hur gick det då?

Ja pulkabacken vi skulle till den gick inte att åka i lite vel MYCKET ny snö..
När jag satt mi i pulkan for vi ner under snön..hahahah
Så det var bara att ta sig hem och åka i våran finna backe..där går det fort...
Batterina i kameran tog slut men som tur är har jag ju mobilen =)

 

 

 

 

 

Svea hon sov sig Igenom dagens åkning men jädrar vad jag och Tyra hade roligt. vi for ner för backen, åkte in i grannens snövall och blev täckta av snö... hahahhah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0