Rädd...

Ja det blir jag när jag läser om dessa saker ( inläget under) Nu fick jag en komentar att detta även hänt på Ullared.
Alltså man ska hålla sina barn inne och absolut inte ta ut dom till stormarknadera där det är MYCKET folk om man då inte spänner fast dom på sig.
Vad är det för jävla värld vi lever i????
NEj jag är nog inte rädd jag blir ARG!!! Låt våra barn vara i fred!!!!!!!!

Hitta dom och spärra in dom för evigt NU!!!!!


Med detta sagt så måste jag bara förklara mig =)

Jag vet att jag kan lita på alla mina vänner som finns runt mig!
Så ingen ska tro något annat =)
Jag älskar er alla och vet att det jag säger stannar, men ibland vill man ha en som man kan prata med om ALLT och då menar jag ALLT =)
Jag hoppas ingen tog åt sig för det var då inte meningen...
pussar till er alla <3

Nu på morgonen tog vi den heliga promenaden till dagis sen hem och satt oss ibilen för att åka och handla, nu blir det ducha sen diska samt göra en kladdkaka som jag ska bjuda Emilia på idag, sen valkas det 30 års fest =)
yeeeeeee
Skjutsen är fixad så nu ska vi ha roligt...


Kommentarer
Postat av: michaela

Nej det är sant... hörde något liknande om en annan sak som hade hänt på flera ställen men alla berättade lika... så tanken har slagit mig, men som du säger vi ska vara uppmärksamma på våra barn... det är en konstig värld vi lever i!

Det är ju som sagt var konstigt att det inte stått i tidningarna om detta!!!

2010-01-15 @ 14:49:50
URL: http://michaelaloow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0