Söndag...

Ja så var denna dag över oxå.. och vad har vi gjort?
INTE mycket..
Lekt en massa sen bara slöat....

Ville ha en inne dag med tanke på natten men Tyra har inte vissat några andra symton förrutom att hon är trött och det är ju inte så konstigt..
Men jag tror vi behövde bara vara inne.
Har eldat hela dagen så nu är det varmt och skönt här hemma..

Var till Bjursås en snabbis nu på kvällen för att köpa mat till Sveapea... Hon äter ju bara " tomat mat" och helst på burk, hon kan äta egenmat oxå men det går inte lika bra, så varför tjata och göra sånt när det är enkelt att köpa och värma =) okey jag vet det är MYCKET bättre med egen men men hon hinner.....

Nu är det snart dags för läggning av dom små, sen ska det plockas ihop alla leksaker som tydligen får fötter och springer runt i huset =)

Imorgon börjar jag ett nytt liv (hoppas jag) var på mig och fråga hur det går! så kansk ejag kan få lite diceplin??
Men bara man kommer igång så är det lungt sen...

Carro ska vi beställa ???


Kommentarer
Postat av: Milla

Aah darling, nu behövs det uppdatering känner jag.

SES SNART!

Puss

2010-01-03 @ 21:17:22
URL: http://mirrka.blogg.se/
Postat av: Åsa

Burkmaten gör dom så pass bra nu förtiden så det är inget fel med det. Måste också börja göra något åt det som satt sig på kroppen. Du är duktig !!!

2010-01-03 @ 22:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0