William

Igår var vi in till falun för att häsla på lille William =) en sådan go liten bebis....
Både jag och Anders fick ha han utan att han sa ett pip....
Så nu är det bara att vänta på att vardagen börjar rulla för dom å att vi kan träffas och leka igen =)
hahahha
Är så glad att jag har Maria, jag kan berätta allt och inget kommer vidare, jag har verkligen saknat att ha en får man säga bästis när man är 26? hahha nej men
Jag och sigrid vi var/ är bästisar vi kommer alltid att finnas för varande,men tyvärr så träffas vi inte lika ofta nu som förr men det blir ju så med tiden, =)
Men nu kan har jag ialf Maria jag kan prata med om ALLT hihihi tack underbara du <3

Idag åkte Anders till bålsta för att jaga och kommer inte hem förrens lördag kväll så då fick jag låna hans dator, men det är ganska skönt utan måste jag säga, men jag har hittat en ny så nu ska jag vel beställa den... men jag kanska klarar mig, jag har ju anders som jag kan använda när räkningar ska betalas.... ja vi får se...

Vad händer annars då?
ja jag har tagit tag i mina promenader nu och det känns super skönt... så nu går jag till dagis varje dag med svea i vagn och tyra i pulka som jag fäster i mitt bälte som jag har hundranskoppel i och drar henne bakom mig, super bra träning för rumpan och kondetitionen, + att jag går i alla uppförsbackar jag kan hitta.

Sen har jag även en del annat på g oxå, som jag ska kolla upp nu iveckan eller jag nästa kanske hinner nog inte det nu,

Imorgon ska jag på 30 års fest i falun, vet dock inte ännu om jag ska dricka eller inte har ingen skjuts hem och ja vet inte hur länge det blir party,men det löser sig alltid hihih..

nej nu ska jag ge Svea mat så hon kan sova när vi ska hämta Tyra på dagis...


Kommentarer
Postat av: Frida

du är duktig du! Fattar INTE att du orkar gå på mornarna nu när det är så galet kallt!

2010-01-14 @ 10:46:15
Postat av: Maria

Gulliga du =) Älskar dig! Puss

2010-01-14 @ 18:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0