är här =)

Okey jag gör en liten uppdatering då nu när jag har lånat anders dator för att betala lite räkningar =)

Vad händer?
ja det är många som undrar..
jag har börjat jobba på scandic i falun och det går bra har även fått jobb i sommar vilket känns super bra. 80 90 % kommer jag få och då jobbar jag kväll och frukost bara.. ej lunch... jippi... stranden här kommer vi =) så nu hoppas jag på SOL !!!!!!!

om en vecka ca fyller SVEA 1 år... då är det kalas.... ett litet kalas på fm för vännerna hennes. har inte delat ut alla inbjudninga ännu men dom kommer...

idag var jag och maria till calemero och tittade på vår nyheterna så fint.
det önskar sig båda tjerna i presenter ;) petra vet =D

nej nu drar jag igen..

puss puss till er alla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0